Pon - Pt 8:00 - 17:00 | Sb 8:00 - 14:00

502 300 320

Napisz do nas

zamowienia@opmax.pl

TOTAL

Kategorie

Filtry

Dostępność produktów

Cena

Znaleziono 2

Sortuj według
  • OLEJ SILNIKOWY TOTAL RUBIA 3100 10W40 20l
    Producent: TOTAL
    API CK-4 to najnowsza norma, która znacząco zaostrza wymagania jakościowe, w stosunku do poprzedniczki CJ-4 i poprawia kwestie odporności na utlenianie aż dwukrotnie, utraty lepkości na skutek ścinania i napowietrzania oleju, ochrony przed „zatruciem” katalizatora, blokowaniem DPF, zużyciem silnika, osadami na tłokach oraz wzrostu lepkości związanym ze zwiększoną ilością sadzy. Zastosowane bazy olejowe i dodatki muszą znacznie lepiej chronić silniki w najbardziej ekstremalnych warunkach użytkowania i dbać o niezawodność układów oczyszczania spalin. ACEA E8 i E11 to wydane w tym roku zaostrzone specyfikacje jakościowe, do odpowiednio ACEA E6 i E9. Nowe specyfikacje znacząco zwiększają wymagania co do utleniania oleju zgodnie z wymaganiami API CK-4 ale również podnoszą wymagania co do właściwości przeciwzużyciowych tulei i pierścieni (test Mack T12). Dodatkowo zaostrzono wymagania dla czystości tłoków, zapiekania pierścieni i szlamów w silników przy stosowaniu paliwa o podwyższonej ilości biokomponentów, które jest wymagane w Europie. Aby spełnić powyższe wymagania w gamie produktów Rubia OPTIMA zastosowano zaawansowaną Technologię Inno-Boost. W składzie oleju użyto dodatków zawierających odpowiednią kombinację przeciwutleniaczy. Te aktywne cząsteczki hamują powstawanie rodników utleniania i utrzymują nienaruszone łańcuchy węglowodorowe. W rezultacie lepkość oleju silnikowego pozostaje stabilna i utrzymuje właściwości oleju przez dłuższy czas. Znacząco wpływa to na żywotność silnika, jego moc, czystość, zużycie paliwa oraz ochronę układu oczyszczania spalin. Gama olejów Rubia Optima spełniająca normę API CK-4 to wejście na zupełnie nowy poziom w technice środków smarnych i duży przeskok technologiczny w stosunku do starszych produktów z API CJ-4. Wprowadzane oleje są niezbędne dla najnowszych silników, ale doskonale nadają się także do starszych konstrukcji. Dzięki specyfikacji API CK-4 + ACEA E8, E11 i najwyższej homologacji, Rubia Optima 3100 10W-40 ma bardzo szerokie zastosowanie. Spełniając zróżnicowane wymagania wielu producentów silników, z łatwością nadaje się do zastosowania przy obsłudze całych flot najnowszych pojazdów ciężarowych. Skutecznie zastępuje także, sprawdzone środki smarne, np. bardzo popularny olej Rubia TIR 8900 10W-40. Rubia Optima 3100 10W-40 to zupełnie nowy poziom jakościowy w porównaniu do aktualnie istniejącego oleju w gamie Rubia TIR 8900 10W-40 Nowy produkt spełnia: po pierwsze najnowsze specyfikacje jakościowe API CK-4, ACEA E8 i E11, po drugie wyśrubowane wymagania producentów OEM dotyczące maksymalnych interwałów między wymianami oleju zgodnie z instrukcjami obsługi technicznej. Olej Rubia OPTIMA 3100 10W-40 jest szczególnie polecany do najnowszych silników Euro VI, VId. Są one montowane w większości międzynarodowych producentów silników do ciężarówek i autobusów, takich jak Mercedes Benz, Scania, MAN, Volvo, DAF, Iveco, Renault, Ford, itp. Produkt jest również jak najbardziej kompatybilny z silnikami starszych silników i układów oczyszczania spalin EURO IV i V.
    0 opinii
    499.00  brutto
    Dostępna ilość powyżej 10
    Sprawdź
  • OLEJ SILNIKOWY TOTAL RUBIA 7400 15W40 20L
    Producent: TOTAL
    Bardzo wysokiej jakości wielosezonowy olej do silników Diesla. TOTAL RUBIA TIR 7400 jest olejem najnowszej generacji skomponowanym specjalnie, aby spełnić wymagania nowych nisko-emisyjnych silników Diesla spełniających normę emisji EURO 2, EURO 3 i niektórych typów silników EURO 4 i EURO 5, których system oczyszczania spalin realizowany jest poprzez system SCR. TOTAL RUBIA TIR 7400 jest również zalecany do wszystkich innych turbodoładowanych lub nie, wysoko obciążonych silników Diesla. TOTAL RUBIA TIR 7400 umożliwia wydłużenie przerw między wymianami oleju gdyż spełnia najnowsze specyfikacje ACEA:E7 i API: CI-4. Co pozwala, w zależności od typu pojazdu i warunków eksploatacyjnych na osiąganie przebiegów przekraczających 90 000 km pomiędzy wymianami oleju. Olej ten jest doskonale przystosowany do silników pracujących na paliwie o bardzo niskiej zawartości siarki ( <0.05% ).   Aprobaty/Poziomy sprawności ACEA: E5 / E7 API: CI-4/SL GLOBAL: DHD-1 MERCEDES: MB 228.3 MAN: M 3275 CUMMINS: 20071/72/76/77/78 VOLVO: VDS-3 MTU: TYP 2 MACK: EO-M+ RENAULT TRUCKS: RLD / RLD-2
    0 opinii
    380.00  brutto
    Dostępna ilość powyżej 10
    Sprawdź
OPMAX logo

Doceniamy Twoją pracę

Konkurencyjne ceny

Wysyłka już w ciągu 24h

Bezpieczny zakup

Logo Tpay