Pon - Pt 8:00 - 17:00 | Sb 8:00 - 14:00

502 300 320

Napisz do nas

zamowienia@opmax.pl

SHELL

Kategorie

Filtry

Dostępność produktów

Cena

Znaleziono 7

Sortuj według
  • OLEJ HYDRAULICZNO-PRZEKŁADNIOWY SHELL SPIRAX S3 T 15W40 20L
    Producent: SHELL
    Shell Spirax S3 T 15W-40 jest to wielofunkcyjny, uniwersalny (STOU) olej silnikowo-przekładniowo-hydrauliczny najwyższej klasy, dedykowany do wykorzystania w silnikach Diesla bez lub z turbodoładowaniem, w silnikach benzynowych, przekładniach, układach hydraulicznych i mokrych hamulcach ciągników i maszyn rolniczych. Poprzednia nazwa: Shell Harvella T 15W-40 Specyfikacje i dopuszczenia API CF-4/SF API GL- 4 JDM J27 ZF TE-ML-06B, 06Q, 07B Caterpillar TO-2
    0 opinii
    679.00  brutto
    Dostępna ilość: 5
    Sprawdź
  • OLEJ HYDRAULICZNO-PRZEKŁADNIOWY SHELL SPIRAX S4 TX 10W40 20L
    Producent: SHELL
    Shell Spirax S4 TX to olej typu STOU (standardowy uniwersalny olej transmisyjny), jego bazę stanowi zaawansowany technologicznie olej XHVI oraz nowoczesny pakiet dodatków uszlachetniających. ShellSpirax S4 TX posiada doskonałe właściwości eskploatacyjne z przeznaczeniem do pracy w silnikach,układach przeniesienia napedu, skrzyniach biegów oraz układach hydraulicznych. Zastosowanie Zastosowania uniwersalne. Odpowiedni do zastosowania w wielu typach urządzeń rolnicznych, ciągników, układów przekładniowych i hydraulicznych. układy z mokrymi hamulcami układy „powershift” układy hydrauliczne hydrostatycze układy przekładniowe konwencjonalne układy przeniesienia napędu Właściwości i korzyści Praktyczność, wygoda i wielofunkcyjność. Shell Spirax S4 TX to produkt o doskonałych właściwościach smarnych, wielozadaniowy olej STOU, odpowiedni do zastosowania w wielu urządzeniach i maszynach rolniczych. Ochrona układów przekładniowych. Znakomita ochrona wszystkich podzespołów transmisji mocy, przekładni i łożysk. Wyskoka stabilność oksydacyjna. Dodatki przeciwutleniające zawarte w oleju Shell Spirax S4 TX zapewniają stabilność chemiczną produktu przy pracy w wysokich temperaturach i ciśnieniach co zapewnia znaczne zmniejszenie powstawania osadów oraz wydłużenie okresu ekspolatacji. Wysokie osiągi. Wysoka zdolność przenoszenia obciążeń produktu Shell Spirax S4 TX zapewnia niezawodność pracy podzespołów mechanicznych, chroni powierzchnie metalowe oraz zmiejsza ich zużycie. Zastosowanie nowoczesnej bazy olejowej XHVI oraz specjalnych dodatków zwiększających odporność na ścinanie znacznie poprawia utrzymanie filmu smarowego w trudnych warunkach pracy, co wyróżnia produkt Shell Spirax S4 TX na tle innych produktów w swojej klasie. Zapewnia czystość silnika. Użyta do produkcji produktu Shell Spirax S4 TX baza olejowa XHVI minimalizuje konieczność użycia dodatków polimerowych poprawiających charakterystykę lepkościowo-temperaturową. Jak wiadamo niekorzystnym efektem dodatków polimerowych jest zanieczyszczenie wewnętrznych części osadami. Użycie oleju Shell Spirax S4 TX powoduje znaczący wzrost czasu eksploatacji silnika oraz poprawę efektywności jego pracy przez utrzymanie go w czystości. Doskonałe właściwości w niskich temperaturach. Bardziej płynny i uniwersalny niż oleje wklasach lepkości 15W-40, 15W-30 i 20W-30 daje doskonałe właściwości w niskich temperaturach. Łatwiejszy rozruch przez okres całego roku. Doskonała ochrona przeciw korozji. Shell Spirax S4 TX doskonale chroni wszystkie części maszyn przed korozją. Bezskokowa, równa praca hydrauliki. Bardzo dobra płynność zapewnia bezproblemowy start urządzeń w niskich temperaturach co obniża ich zużycie oraz znacznie poprawia efektywność układów hydraulicznych. Niska lotność. Shell Spirax S4 TX spełania wysokie wymagania co do lotności olejów silnikowych stosowanych obecnie, zmniejsza to znacznie zużycie paliwa. Ekonomia związana ze zużyciem paliwa. Niska lepkość produktu Shell Spirax S4 TX, znacznie obniża zużycie paliwa przy utrzymaniu stałego poziomu ochrony silnika oraz konsumpcji oleju smarowego.
    0 opinii
    539.00  brutto
    Dostępna ilość powyżej 10
    Sprawdź
  • OLEJ HYDRAULICZNO-PRZEKŁADNIOWY SHELL SPIRAX S4 TXM 10W30 20L
    Producent: SHELL
    Shell Spirax S4 TXM jest olejem typu UTTO “universal tractor transmission oil” zaprojektowany do użycia w układach przekładniowych i hydraulicznych, przeznaczony do mokrych hamulców oraz innych pomocniczych układów stosowanych w pojazdach drogowych i rolniczych. Spirax S4 TXM jest polecany przez największych producentów maszyn rolniczych i drogowych, z przeznaczeniem do użycia w nowoczesnych maszynach. Właściwości i korzyści Zaawansowana ochrona. Doskonałe właściwości antyoksydacyjne, przeciwzużyciowe, antykorozyjne, przeciwpienne oraz odporność na ścinanie uzyskane przez odpowiednio dobrany pakiet dodatków uszlachetniających pozwala na wydłużenie okresów wymiany co zmniejsza koszty eksploatacji. Komfort użytkowania. Bardzo dobra płynność w niskich temperaturach produktu Spirax S4 TXM powoduje doskonałą pracę w szerokim zakresie temperatur, łatwy rozruch w ujemnych temperaturach układów hydraulicznych i przekładniowych. Związaki modyfikujące tarcie wchodzące w skład pakietu dodatków produktu Spirax S4 TXM bezgłośną i płynną pracę układów z mokrymi hamulcami. OEM Spirax S4 TXM był testowany i uzyskał aprobaty wielu światowych producentów urządzeń. Zastosowanie Systemy przekładniowe w maszynach rolniczych. Spirax S4 TXM posiada właściwości odpowiadające wymaganiom głównych producentów maszym rolniczych i drogowych oraz podzespołów mechanicznych tj. John Deere, Massey Ferguson, CNH oraz ZF. Systemy hydrauliczne. Spirax S4 TXM idealnie nadaje się do użycia w systemach hydraulicznych montowanych w pojazdach rolniczych oraz urządzeniach pomocniczych. Formulacja oleju Spirax S4 TXM posiada zaawansowanych pakiet dodatków uszlachetniających oraz wysokiej jakości bazę olejową co daje bardzo dobrą płynność w niskich temperaturach oraz doskonałą ochronę przeciwzużyciową. Układy transmisji z „mokrymi hamulcami”. Specjalnie dobrane dodatki uszlachetniające w oleju Spirax S4 TXM tz. modyfikatory tarcia zapewniają optymalne właściwości gwarantujące doskonałą pracę układów z mokrymi hamulcami (cicha praca układu) w pojazdach drogowych oraz rolniczych. Uwaga: produkt nie może być używany jako olej silnikowy Specyfikacje i dopuszczenia API GL- 4 Case New Holland MAT-3525 M2C-134 A-C FNHA-2-D.201.00; John Deere JDM-J20C Massey-Ferguson M1143 M1145 Volvo WB 101, Transmission Oil 97303:015 ZF TE-ML 03E, 05F, 06D, 06K, 17E, 21F Caterpillar TO-2 Komatsu - zalecany w pewnych konstrukcjach (patrz dokumentacje DTR) Clark Allison C-4 Zalecenia Spirax S4 TXM jest zalecany:do użycia w urządzeniach CASE wymagających dopuszczeń MS 1207, 1209 i 1210 gdzie wymagana jest norma SAE J 306 85W
    0 opinii
    549.00  brutto
    Dostępna ilość powyżej 10
    Sprawdź
  • OLEJ SILNIKOWY SHELL RIMULA R4 L 15W40 20L
    Producent: SHELL
    „Aktywnie Zabezpieczajacy” olej Shell Rimula R4 zawiera wysokiej jakosci unikalne dodatki, zwiazki chemiczne specjalnie opracowane dla pewnego zabezpieczania przy ciagle zmieniajacych sie wymaganiach nowoczesnych silników podczas cieżkich warunków jazdy. Ta unikalna technologia pozwalajaca ulepszonemu systemowi wielu różnych dodatków adaptowac sie do aktualnych warunków – wysokich temperatur tłoków, maksymalnych obciażen prowadnic zaworów, usuwania szkodliwych osadów i sadzy, zapewnienia odpowiedniej lepkosci i doskonałe zabezpieczenia współpracujacych czesci przed zużyciem. Jeden olej dla flot posiadajacych mieszany tabor wysokoobciażonych silników Diesla. Korzysci eksploatacyjne Doskonałe zabezpieczenie silników Zastrzeżona formulacja oleju Shell Rimula R4 zapewnia doskonałe dyspergowanie sadzy, zabezpieczenie przed zużyciem i jego wyjatkowa trwałosc w nowoczesnych silnikach. Najlepsze parametry we wszystkich zastosowaniach Olej Shell Rimula R4 został przetestowany i sprawdzony w rzeczywistych zastosowaniach od najostrzejszych warunków pracy w górnictwie i przemysle budowlanym po dalekobieżne przewozy w najostrzejszych warunkach klimatycznych. Doskonała czystosc silnika Kombinacja aktywnych dodatków zapewnia wysoka czystosc silnika i zabezpiecza przed tworzeniem sie osadów na tłokach przewyższajac wysokie wymagania wiekszosci producentów. Zastosowania Zastosowanie w wysokoobciażonych silnikach Diesla Olej Shell Rimula R4 doskonale chroni i zapewnia wysokie osiagi w praktycznie wszystkich wysoko obciażonych silnikach europejskich, amerykanskich i japonskich zarówno na drogach jak i w terenie. Najnowsze technologie silników Olej Shell Rimula R4 jest zalecany do wiekszosci typów silników o emisji zanieczyszczen na poziomie Euro 4, 3, 2 oraz US 2002. Spełniane normy i specyfikacje API CI-4, CH-4, CG-4,CF-4, CFACEA E7, E5, E3 -JASO DH-1 spełnia wymaganiaGlobal DHD-1 Cummins CES 20078, 77, 76, 72, 71MACK EO-M, EO-M+ MAN M 3275 -MB 228.3 -Renault Trucks RLD-2 -Volvo VDS-3 -UNIKALNA, AKTYWNA TECHNOLOGIANOWOCZESNE SILNIKI DUŻEJ MOCY Zdrowie i bezpieczenstwo Olej Shell Rimula R4 nie przedstawia zagrożenia dla zdrowia lub bezpieczenstwa, jeżeli używa sie go zgodnie z przeznaczeniem przy zachowania stosownych zasad bezpieczenstwa i higieny osobistej w miejscu pracy.Unikaj kontaktu ze skóra. Podczas prac przy zużytym oleju zakładaj nieprzepuszczalne rekawice. W przypadku kontaktu ze skóra należy natychmiast umyc skóre woda z mydłem.Dalsze informacje dotyczace zasad bezpieczenstwa i higieny użytkowania tego produktu zamieszczono w odpowiedniej karcie charakterystyki substancji niebezpiecznej firmy Shell.
    0 opinii
    389.00  brutto
    Dostępna ilość powyżej 10
    Sprawdź
  • OLEJ SILNIKOWY SHELL RIMULA R4 X 15W40 20L
    Producent: SHELL
    Korzyści eksploatacyjne Unikalna formulacja. Olej Shell Rimula R4 X 15W-40 posiada zastrzeżoną formulację sprawdzoną w realnym świecie obsługi, zapewniającą efektywność i trwałość silników. Zapewnia trwała ochronę przed korozja przez znacznie poprawiona neutralizacje powstających w czasie spalania paliwa substancji kwaśnych. Czystość silnika. Wysoka stabilność termiczna zapewnia wysoki standard zabezpieczenia przed tworzeniem osadów na tłokach co wspólnie z wysokiej jakości dyspersantami zapewnia doskonała ochronę przed tworzeniem sie szlamów i osadów w silniku. Niskie zużycie silnika. Kombinacja aktywnych dodatków przeciw Zużyciowych i zapewniających wysoka czystość silnika minimalizuje zużycie, wydłużając trwałość silnika, utrzymując moc i efektywność oraz obniża koszty obsługi. Zastosowania Wysoko obciążone silniki Diesla. Posiadając szeroki zakres dopuszczeń producentów, olej Shell Rimula R4 X 15W-40 jest odpowiedni do stosowania w praktycznie wszystkich wysoko obciążonych silnikach produkowanych w Europie, US i Japonii. Nowoczesne silniki Diesla z systemami dopalania spalin. Olej Shell Rimula R4 X 15W-40 jest zalecany do większości typów silników montowanych w maszynach budowlanych i górniczych takich firm jak Caterpillar, Cummins, Detroit Diesel (4- suw), MTU oraz Komatsu spełniających normy Euro 5, 4, 3, 2 oraz normy emisji spalin US. Dla silników z DPF’em zaleca sie użycie oleju Shell Rimula R4 L 15W-40.
    0 opinii
    389.00  brutto
    Dostępna ilość powyżej 10
    Sprawdź
  • OLEJ SILNIKOWY SHELL RIMULA R5 E 10W40 20L
    Producent: SHELL
    Półsyntetyczny olej zapewniający pełną ochronę najbardziej obciążonych silników Diesla, ulepszona formulacja zapewnia oszczędność paliwa i zmniejszoną emisję zanieczyszczeń silników eksploatowanych w najtrudniejszych warunkach.Bez względu ile i w jakich warunkach pracują twoje samochody czy maszyny upał, mróz, pył, błoto, czy nierówny teren potrzebujesz oleju, który zabezpieczy ich silniki w każdych warunkach. „Aktywnie Zabezpieczający” olej Shell Rimula R5 E wykorzystujący zastrzeżoną kombinację najnowszych, wysoko jakościowych dodatków zapewniających olejowi adoptowanie się do chwilowych warunków i zabezpieczający w pełnym zakresieobciążeń i temperatur występujących w nowoczesnych silnikach. Udoskonalony zastosowaniem syntetycznego oleju bazowego, który jeszcze bardziej aktywuje zdolności oleju zapewniając: oszczędność energii – możliwość redukcji zużyciapaliwa, doskonałe dyspergowanie sadzy i zabezpieczenie przed wzrostem lepkości, wyśmienite zabezpieczenie części przed zużyciem i wyjątkowa uniwersalność – jeden olej dla flot z różnorodnymi typami silników. Shell Rimula R5 E zawiera syntetyczne oleje bazowe i dodatki zapewniające oszczędności paliwa oraz ochronę w pełnym zakresie temperatur i ciśnień występujących w nowoczesnych silnikach. To idealny wybór dla właścicieli flot wysokoobciążonych samochodów ciężarowych i autobusów. Olej Shell Rimula zapewnia intensywną ochronę w krytycznych obszarach: Ochrona przed kwasami – sprawdzone dodatki uszlachetniające pomagają chronić silnik przed korozją pod wpływem kwasów powstających w procesie spalania paliwa. Ochrona przed osadami – utrzymuje wnętrze silnika w czystości, co przedłuża jego żywotność i zapewnia uzyskiwanie optymalnych osiągów; Ochrona przed zużyciem mechanicznym – zapobiega kontaktowi metalowych ruchomych części silnika, co przedłuża jego żywotność. Korzyści eksploatacyjne Zakomite zabezpieczenie. Wykorzystując zastrzeżony pakiet dodatków zapewniający maksymalne dyspergowanie sadzy, olej Shell Rimula R5 E zapewnia doskonałe zabezpieczenie przed zużyciem i zwiększoną trwałość oleju w silnikach spełniających normy Euro 3 i US 2002 oraz w innych nowoczesnych silnikach. Możliwość obniżenia zużycia paliwa. Zastosowanie syntetycznego oleju bazowego zapewnia olejowi Shell Rimula R5 E możliwość łatwiejszego zimnego startu, obniżenia zużycia paliwa i oszczędzania pieniędzy bez negatywnego wpływu na zabezpieczenie i trwałość silnika. .Podwyższona czystość silników. Zastrzeżony pakiet dodatków zapewnia podwyższoną czystość silnika i zabezpieczenie przed powstawaniem osadów na tłokach, umożliwiając olejowi Shell Rimula R5 E przewyższenie ostrych wymagań większości producentów. Zastosowania Silniki Diesla pracujące w ostrych warunkachOlej Shell Rimula R5 E zapewnia pokazowe zabezpieczenie i doskonałe osiągi najnowszych wysokoobciążonych silnikówwytwarzanych w Europie, USA i Japonii w zastosowaniach transportu drogowego i pracy w terenie. Wysoka technologia silników o niskiej emisjiOlej Shell Rimula R5 E nadaje się do większości nowoczesnych silników o niskiej emisji spełniających normy ograniczenia zanieczyszczeń Euro 2 i 3 oraz US 2002. Dla najnowszych silników o niskiej emisji zanieczyszczeń, szczególnie tych wyposażonych w filtry cząstek stałych (DPF), zalecamy stosowanie naszych olejów zapewniających niską emisję: Shell Rimula R6 LM/LME.
    0 opinii
    480.00  brutto
    Dostępna ilość powyżej 10
    Sprawdź
  • OLEJ SILNIKOWY SHELL RIMULA R5 LE 10W40 20L
    Producent: SHELL
    Shell Rimula R5 LE to olej z dodatkami niskopopiołowymi "Low-SAPS" zapewniający oszczędność energii. Ochrona silnika została zwiększona dzięki zastawaniu dodatku syntetycznych olejów bazowych zapewniając oszczędność paliwa bez uszczerbku na trwałości elementów silnika. Korzyści eksploatacyjne Kompatybilność z systemami kontroli emisji. Nowoczesna formulacja nisko popiołowa zapobiega blokowaniu filtrów i zatruwaniu katalizatorów w układach wydechowych, umożliwiając utrzymanie emisji na poziomie zgodnym z prawem i wpływając na obniżenie zużycia paliwa. Możliwość oszczędzania paliwa. Zastosowanie do produkcji Rimuli R5 LE syntetycznego oleju bazowego zapewnia łatwy rozruch zimnego silnika oraz redukuje zużycie paliwa pomagając oszczędzać pieniądze, nie pogarszając ochrony i trwałości silników. Podwyższona czystość silnika. Nowoczesna formulacja oleju Rimula R5 LE zapewnia doskonała czystość silnika i zapobiega powstawaniu osadów na tłokach, wpływając na znaczne podwyższenie poziomu ochrony przed zużyciem, zwiększając niezawodność i trwałość silników. Zastosowania Olej Shell Rimula R5 LE 10W-40 spełnia wymagania najnowszych norm firmy Volvo przy preferowanej dla wysoko obciążonych silników Diesla klasie lepkości SAE 10W-40. Wysoko obciążone silniki Diesla pracujące w najostrzejszych warunkach. Olej Rimula R5 LE 10W-40 zapewnia zabezpieczenie i wysokie osiągi nowoczesnych wysoko obciążonych silników Diesla produkowanych przez wiodących europejskich producentów silników takich jak Mercedes-Benz, MAN, Volvo, które wymagają olejów o klasie jakości ACEA E9. Zastosowania w silnikach o niskiej emisji zanieczyszczeń. Olej Shell Rimula R5 LE 10W-40 spełnia wymagania dużych europejskich wytwórców silników o niskiej emisji zanieczyszczeń do środowiska naturalnego. Spełniane normy i specyfikacje: , API CJ-4, CI-4 Plus, CI-4, CH-4, CG-4, ACEA E9, E7, , JASO DH-2, , IVECO TLS E9 (spełnia wymagania), Caterpillar ECF-3, ECF-2, Cummins CES 20081, MACK EO-O Premium Plus, MTU Category 2.1, MAN M3575, MB-Approval 228.31, DDC 93K218, Renault VI RLD-3, Volvo VDS-4, CNH MAT 3521 (spełniają specyfikacja) Zdrowie i bezpieczeństwo Olej Shell Rimula R5 LE nie przedstawia zagrożenia dla zdrowia lub bezpieczeństwa, jeżeli używa się go zgodnie z przeznaczeniem przy zachowania stosownych zasad bezpieczeństwa i higieny osobistej w miejscu pracy. Unikaj kontaktu ze skóra. Podczas prac przy zużytym oleju zakładaj nieprzepuszczalne rękawice. W przypadku kontaktu ze skóra należy natychmiast umyć skórę woda z mydłem. Dalsze informacje dotyczące zasad bezpieczeństwa i higieny użytkowania tego produktu zamieszczono w odpowiedniej karcie charakterystyki substancji niebezpiecznej firmy Shell.
    0 opinii
    479.00  brutto
    Dostępna ilość powyżej 10
    Sprawdź
OPMAX logo

Doceniamy Twoją pracę

Konkurencyjne ceny

Wysyłka już w ciągu 24h

Bezpieczny zakup

Logo Tpay