Kontakt z ekspertem 8-17 rolnicze / przemysłowe
Kontakt z ekspertem 8-17 ciężarowe

GOODYEAR FUELMAX D G2

GOODYEAR FUELMAX D G2
Producent:
Dostępność: wybierz wariant
Dedykowana OŚ: Napędowa
Rodzaj: Długi Dystans
Regionalna
Kontrukcja: radialne

Opona FUELMAX D GEN-2 na oś napędową zapewnia duże oszczędności paliwa dzięki zoptymalizowanym oporom toczenia w dobrze zbalansowanym pakiecie do zastosowań międzyregionalnych i długodystansowych.

1. Duża gęstość lamelek, które występują do pełnej głębokości bieżnika

Lamelki schodzą do 100% głębokości bieżnika co zwiększa trwałość krawędzi wgryzających się w podłoże, przez cały okres eksploatacji opony -> Doskonała trakcja przez cały okres eksploatacji opony na każdej nawierzchni drogowej; znakomite hamowanie na mokrej nawierzchni; oznakowanie 3PMSF

2. Duże rowki w barku opony

Rowki w żebrach barku opony tworzą krawędzie wgryzające się w podłoże, co zwiększa trakcję i pomaga skutecznie usuwać wodę i błoto spod opony -> Bardzo dobra trakcja przez cały okres eksploatacji opony

3. Technologia rowków IntelliMax

Schowane środkowe rowki w kształcie kropli deszczu zamykają się w czasie toczenia się opony po podłożu. Żebra wspierają się wzajemnie usztywniając bieżnik -> Niskie opory toczenia

4. Okienka pomiarowe głębokości bieżnika w rowkach wykonanych w technologii IntelliMax

16 okienek pomiarowych umieszczonych w bieżniku zapewnia dostęp do dna rowków IntelliMax -> Widoczność aż do pełnej głębokości oraz łatwy pomiar w dowolnym miejscu

5. Mieszanka gumowa bieżnika pozwalająca zaoszczędzić paliwo i odporna na ścieranie

Mieszanka gumowa zapewnia nie nagrzewanie się opony w czasie jazdy. Silne powiązania pomiędzy cząsteczkami polimerów zapewniają wysoką odporność na ścieranie -> Niskie opory toczenia w połączeniu z wysoką odpornością bieżnika na ścieranie zapewniają duże potencjalnie przebiegi

6. Równomierny rozkład nacisku na podłoże

Nowa konstrukcja i kształt karkasu pozwalają unikać nieregularnego zużycia opony -> Równomierne zużycie bieżnika, długie potencjalne przebiegi

 

Efektywność paliwowa: B-C

Przyczepność na mokrej nawierzchni: B-C

Głośność: 73 dB

Wersje produktu

Nazwa Specyfikacja Szerokość Profil Średnica Cena
315/60R22.5 152/148L
Wysyłka w ciągu 24 h
Szerokość: 315
Profil: 60
Średnica: 22.5
Cena: 2120.00 zł
315 60 22.5 2120.00 zł
Nośność: Premium
Efektywność paliwowa: B
Przyczepność na mokrej nawierzchni: C
Hałas zewnętrzny: 73 db
315/70R22.5 154/152M
Wysyłka w ciągu 24 h
Szerokość: 315
Profil: 70
Średnica: 22.5
Cena: 1955.00 zł
315 70 22.5 1955.00 zł
Nośność: Premium
Efektywność paliwowa: B
Przyczepność na mokrej nawierzchni: B
Hałas zewnętrzny: 73 db
315/60R22.5 152/148L 315/60R22.5 CGO FMD G2 2120.00 1723.58 Wysyłka w ciągu 24 h
315/70R22.5 154/152M 315/70R22.5 CGO FM D G2 1955.00 1589.43 Wysyłka w ciągu 24 h
1955.00zł
brutto z VAT za sztukę

Ilość zamówienia

Podsumowanie 1955.00

Goodyear Tire and Rubber Company – trzeci pod względem wielkości producent opon i gumy. Koncern produkuje opony na potrzeby przemysłu samochodowego, lotniczego, sportów motorowych, ciężkich maszyn przemysłowych. Główna siedziba znajduje się w Akron w stanie Ohio w Ameryce.

Koncern produkuje opony przeznaczone na rynek samochodowy pod markami: Goodyear, Dębica, Dunlop, Fulda i Sava.

Koncern został założony w 1898 roku przez Franka Seiberlinga, a jego nazwa pochodzi od nazwiska znanego amerykańskiego wynalazcy Charlesa Goodyeara.

W oponach ciężarowych wykorzystano bardzo dużo innowacyjnych, przełomowych technologii, zwanych wspólnie technologiami MAX, które zapewniają dużą trwałość oponom ciężarowym oraz najwyższe osiągi. Od długich przebiegów do oszczędności paliwa - priorytetem są najlepsze osiągi i najniższy koszt na km.

Nie dodano żadnych ocen produktu. Bądź pierwszy!
Dodaj ocenę produktu
* - pola wymagane