Dostępność: wybierz wariant
Dedykowana OŚ: Napędowa
Rodzaj: Długi Dystans
Regionalna
Konstrukcja: radialne
Opona FUELMAX D GEN-2 na oś napędową zapewnia duże oszczędności paliwa dzięki zoptymalizowanym oporom toczenia w dobrze zbalansowanym pakiecie do zastosowań międzyregionalnych i długodystansowych.
1. Duża gęstość lamelek, które występują do pełnej głębokości bieżnika
Lamelki schodzą do 100% głębokości bieżnika co zwiększa trwałość krawędzi wgryzających się w podłoże, przez cały okres eksploatacji opony -> Doskonała trakcja przez cały okres eksploatacji opony na każdej nawierzchni drogowej; znakomite hamowanie na mokrej nawierzchni; oznakowanie 3PMSF
2. Duże rowki w barku opony
Rowki w żebrach barku opony tworzą krawędzie wgryzające się w podłoże, co zwiększa trakcję i pomaga skutecznie usuwać wodę i błoto spod opony -> Bardzo dobra trakcja przez cały okres eksploatacji opony
3. Technologia rowków IntelliMax
Schowane środkowe rowki w kształcie kropli deszczu zamykają się w czasie toczenia się opony po podłożu. Żebra wspierają się wzajemnie usztywniając bieżnik -> Niskie opory toczenia
4. Okienka pomiarowe głębokości bieżnika w rowkach wykonanych w technologii IntelliMax
16 okienek pomiarowych umieszczonych w bieżniku zapewnia dostęp do dna rowków IntelliMax -> Widoczność aż do pełnej głębokości oraz łatwy pomiar w dowolnym miejscu
5. Mieszanka gumowa bieżnika pozwalająca zaoszczędzić paliwo i odporna na ścieranie
Mieszanka gumowa zapewnia nie nagrzewanie się opony w czasie jazdy. Silne powiązania pomiędzy cząsteczkami polimerów zapewniają wysoką odporność na ścieranie -> Niskie opory toczenia w połączeniu z wysoką odpornością bieżnika na ścieranie zapewniają duże potencjalnie przebiegi
6. Równomierny rozkład nacisku na podłoże
Nowa konstrukcja i kształt karkasu pozwalają unikać nieregularnego zużycia opony -> Równomierne zużycie bieżnika, długie potencjalne przebiegi